طراحی سایت سئو محور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 اسفند 1395
بازدید : 20
نویسنده : زهرا مرزبان

سئو و بهینه سازی سایت یکی از فاکتور های مهم و اساسی در تجارت و بازاریابی اینترنتی است. طراحی سایت بدون رعایت اصول سئو مانند داشتن یک فروشگاه در  منطقه ای دور افتاده در شهر است که نمی تواند به موفقیت در کسب و کار شما کمک نماید. شما با اعمال سئو می توانید تجارت خود را رونق ببخشید. در واقع یکی از راه های موفقیت و کسب رتبه عالی در نتایج جستجوی گوگل، طراحی سایت سئو بیس است. در این بخش مطالب بیشتری در مورد طراحی سایت سئو محور در اختیار  شما همراهان همیشگی قرار  می دهیم.

سایت سئو محور تلفیقی از دو مرحله است:

  • طراحی سایت به صورت سئو بیس
  • ایجاد محتوا و اطلاعات با رعایت اصول سئو

رعایت این دو مرحله تواما می تواند موجب خلق سایت سئو محور شود که تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما است. حال در ادامه در مورد هر یک از این دو مرحله بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت سئو بیس

گوگل قوانینی را برای کدنویسی سئو بیس اعلام کرده است. کدنویسی وب سایت باید به گونه ای انجام شود که تمام اصول سئو مورد تایید گوگل در آن رعایت شده باشد. رعایت این عوامل تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت. از این رو توصیه می شود در هنگام طراحی سایت علاوه بر ظاهر و زیبایی وب سایت ، به کدنویسی اصولی نیز دقت کنید. به عبارت دیگر یکی از ویژگی های وب سایت ، صرف نظر از کاربر پسند بودن، برنامه نویسی استاندارد بر مبنای الگوریتم های گوگل است.در برنامه نویسی اصول مختلفی وجود دارد که باید رعایت شوند یکی از آنها به کاربردن صحیح تگ ها می باشند. در حال حاضر یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتور ها در طراحی سایت سئو محور ، رعایت اصول واکنش گرایی و رسپانسیو می باشد.

ایجاد محتوا بر مبنای اصول سئو

از نظر سئو ، محتوا پادشاه است. اهمیت ایجاد محتوای خوب و مناسب برای سئو امروزه انقدر ملموس است که همه مدیران وب سایت ها در صدد تولید محتوای  استاندارد می باشد. به منظور تولید محتوای سئو محور ، چند نکته وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 طراحی سایت سئو محور

طرح ریزی و تولید محتوای بکر

محتوای بکر، محتوایی است که تا کنون در هیچ جایی انتشار نیافته است. این محتوا  باید به گونه ای باشد که نظر مخاطب را به خود جلب کند و اشتیاق خواندن ادامه مطلب را در کاربر ایجاد نماید. محتوای جذاب ، موجب بالا رفتن ترافیک وب سایت شما شده و در نتیجه می تواند در بالا رفتن رتبه وب سایت ، موثر باشد. در نوشتن مقالات و محتوا ، به عنوان آنها توجه نمایید. عناوین باید گیرا و جذاب و در عین حال در بر دارنده کلمات کلیدی باشند. این نکته از دید موتور های جستجو نیز بسیار مهم است.

ویرایش محتوا و مقالات

  • به هیچ وجه در وب سایت خود از محتوای کپی استفاده نکنید. همانطور که در بالا نیز گفته شد، متن باید بکر باشد. برای این منظور شما می توانید مطالب دیگر را خوانده و آن را به طور کامل ویرایش نموده و پس از آن در سایت خود انتشار دهید.
  • در هنگام نگارش مطالب توجه داشته باشید که متن فاقد غلط املایی و نگارشی باشد.
  • عنوان مناسب از دیگر نکاتی است که در نگارش مقالات باید به آن توجه نمایید.
  • سعی کنید مقاله را به گونه ای بنویسید که دارای پاراگراف بندی و زیر عنوان باشد.
  • در نوشتن محتوا همیشه سعی نمایید تا کلمات کلیدی اصلی و مهم را در پاراگراف اول متن به کار ببرید.
  • در عناوین و همچنین در زیر عنوان ها سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده نمایید. این کار در سئو بسیار موثر است.
  • سعی کنید کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه را bold نمایید.

لینک داخلی

فاکتور موثر دیگر در ایجاد سایت سئو محور، استفاده از لینک های داخلی است. لینک های داخلی به منظور ایجاد ارتباط بین صفحات مختلف در وب سایت شما ایجاد می شوند و هر کلمه کلیدی را به صفحه مربوط خود متصل می کنند.  این فرآیند موجب گردش بیشتر مخاطب در وب سایت شما می شود. البته به عنوان لینک داخلی توجه نمایید. تنها لینک به صفحات خود وب سایت شما است که می تواند برای سئو مفید باشد. و در صورتی که لینک دهی به سایت غیر صورت بگیرد، به عنوان لینک خارجی محسوب شده و بسیار برای سئو سایت شما مضر خواهد بود.

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

عامل دیگری که می تواند تاثیر شگرفی در پربازدید شدن محتوای شما و افزایش رتبه داشته باشد، اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی است. بهتر است در انتهای مطالب خود آیکون هایی را برای به اشتراک گذاری مطالب توسط کاربران در شبکه های اجتماعی قرار دهید. با این کار ، مخاطبان شما می توانند مطالب مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی به راحتی به اشتراک گذاشته و موجب بالا رفتن بازدید مطالب شما شوند.

مطالب ذکر شده در بالا ، در واقع مهم ترین فاکتورهایی هستند که در طراحی سایت سئو محور موثر هستند. البته علاوه بر این عوامل ، فاکتور های دیگری نیز وجود دارند که سعی می کنیم در مقالات بعدی شرکت طراحی سایت مبنا به معرفی آنها بپردازیم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش طراحی سایت و آدرس sitedesigning.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com